среда, 4. децембар 2013.

   Evo nas i u decembru, mjesecu u kome počinju praznici i proslave. Tome se prilagođava i pravljenje handmade stvarčica i nakita - došle su zimske teme na podmetače, boja zlata na ramove sa fotografijama, a nakit...pa, treba razmišljati i šta odabrati za novogodišnju noć. ;)

   Pošto do Nove godine ipak ima dovoljno vremena za naručiti i odabrati, danas možete baciti pogled na to kako sam uradila dva naručena rama sa mojim fotografijama, kao i jedan koji je odrađen po mojoj zamisli, sa krekl lakovima. Budući da mi je to prva proba takvih lakova, prilično sam zadovoljna. Cijeli ram je najbliži zamišljenoj ideji, a to nije baš tako često. :D Svi koji se bave ovakvim stvarima znaju koliko često to sve ode u nekom drugom smijeru, kad se počne raditi. :D


    Zlatnu boju uvijek koristim vrlo obazrivo, jer efekat ponekad može izgledati prilično vještački, Međutim, radeći sa ovom Cadence bojom, kupljenom u Tugri u Sarajevu,  imam samo pozitivna iskustva. Drvo dobije lijep sjaj, dobro pokriva, a odlična je i samo za nijansiranje.





Нема коментара:

Постави коментар