субота, 7. децембар 2013.

Kako sačuvati jesen? :)

   Za one koji vole jesen - moguće je sačuvati neke lijepe dijelove; štaviše i nositi ih svuda sa sobom.  :)
Jedna od meni najdražih tehnika u izradi nakita je rad sa epoxy smolom. Zahtijeva malo više pažnje, koncentrisanosti i strpljenja, ali su rezultati zaista fantastični.
    Prije svega treba ipak smisliti kako će sve to izgledati, odabrati boje za podlogu, raspored detalja. Volim kada se nađe neka posebna tema ili priča. Pošto je svaki od tih komada nakita unikatan, onda ga treba i učiniti posebnim. :)
   Dakle,  poslije farbanja osnove za medaljon, prsten ili naušnice, metalni dijelovi se poslažu na podlogu. Epoxy smola se sastoji od dvije komponente koje se trebaju pomiješati u određenoj razmjeri,pa oko 5 minuta miješati da se sjedine. Poslije toga pažljivo zaliti po osnovama. I onda samo čekati da se stvrdne...što zna potrajati od jednog dana,pa do 3-4, zavisi sa kojom vrstom imate posla. :) Tako to ispadne posao od nekoliko dana, ali na kraju je uvijek dobar rezultat.
  Naravno, mogu se kombinovati različiti materijali, tehnike, farbe, elementi koji se zaljevaju; to je sve na mašti onoga koji pravi i, eventualno, onoga koji naručuje nešto. U slučaju koji danas pokazujem, ja sam iskoristila suvo lišće. :) Bilo mi je žao ne iskoristiti te prelijepe boje, pa sam presovala nekoliko listova. Kada su bili dovoljno suvi, izrezala sam ih u oblicima podloga,pa zalijepila lakom za dekupaž. Poslije sušenja  sam poslagala po osnovama djeliće mehanizma sata. Poslije je zaliveno smolom i ostavljeno na stvrdanjavanje. Uvijek dobije tu staklastu, čvrstu glazuru. Tako je bilo i ovaj put. :)

  Osnove za medaljone su nabavljene u prodavnici Fedi u Sarajevu, za naušnice u Tugri (Sarajevo), a epoxy smola u prodavnici Stylish u Beogradu.





Нема коментара:

Постави коментар