недеља, 12. април 2015.

Srećan Vaskrs! :)

   Hristos vaskrse, dragi moji slavljenici. Želim vam lijepo provedene praznike; ugodno vrijeme smo već dobili, konačno. :)


   Da, kriva sam zbog zabušavanja sa blogom posljednjih sedmica. Pošto ne mogu da se odlučim za najuvjerljiviji  izgovor, samo ću vam podvaliti nešto sličica onoga što sam ipak radila u posljednje vrijeme, a da ima veze sa današnjim danom! Ostalo ćete vidjeti vrlo brzo, obećavam.


   Dakle, za našu kuću sam uradila jedan mali nosač za jaje-čuvarkuću.  Nekako mi je bilo žao što ga svake godine premiještamo i nikako da nađe udobno mjesto, pa sam osmislila  ovaj mali stalak. :) Ovaj prototip će do sledećeg Vaskrsa biti modifikovan i spreman za poklanjanje i drugima.


   Ovo veselo pileće društvance sam iskoristila za uređivanje podmetača koji mogu, a ne moraju imati veze sa današnjim praznikom. Vjerujem da će se sasvim lijepo gnijezditi u nečijem domu i ostalim danima u godini. ;)


    Procedura za izradu je bila već standardna za dekupaž - akrilna boja, salveta, patina i akrilni lak. Moram priznati da mi je ovaj pileći motiv bio neodoljiv, pa sam se odlučila da cijeli set od 6  komada uradim samo sa njim, a ne (kao što najviše volim raditi) izmiješan sa ostalim srodnim motivima.


   Još jedna stvar koja je lijepo uklopljena u ovu šarenu proljećnu atmosferu je ovaj čabrić koji se može koristiti kao korpica za jaja, ali i na mnogo drugih načina. Izabrala sam bijelu i zelenu boju uz sjenčenje patinama.


    Nisam željela pretjerati sa koloritom, a ni motivima salveta - to bi mu oduzelo nešto od toga rustikalnog šarma. :) Za motive sam odabrala sitne cvjetove koji su se uskladili bojama  i veličinom.


    A sve zajedno se povezalo u neku lijepu skladnu cjelinu sa suncem i cvijetnjakom koji je napokon potpuno oživio. Vidimo se u nekom sledećem proljetnom danu. :)




2 коментара:

  1. Srećan Vaskrs, Goco!

    Volim praznike upravo zbog ovog šarenila koje unosi radost gde god ga čovek vidi, a što se obaveza tiče-razumemo svi. Toliko je posla oko praznika jer želimo da sve bude lepo, originalno i dtugačije nego prethodnih godina, a kreativcima je to posebna stavka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, nikad nije kasno za čestitke :)
      Da, praznici su posebni za kreativce, jer se svaka posebna tema može iskoristiti na desetine načina.

      Избриши