субота, 14. децембар 2013.

Sove


   Prije nekoliko godina sove su se pojavile kao motiv na nakitu, a onda su se raširile na sve - ispletene kapice, filcane detalje, dekupažirane kutije, četke za kosu, podmetače... Čini mi se da nijedan motiv nije ovako preplavio svaki upotrebni i dekorativni predmet. :) Teško im je i odoljeti, ima toliko varijacija na tu temu - različite dimenzije, boje, materijali, veličine; nemoguće je ne naći bar jednu koja će vas osvojiti. :)


   Trudila sam se da je ne koristim previše često na nakitu, jer ne volim kada jedan motiv previše dominira nad ostalim. Uz to, volim imati raznovrsnu ponudu, jer su mi u kupci takvi. Pa ipak, kada sam birala fotografije za ovaj post, vidjela sam da ih je bilo poprilično, neke se ljuljuškale na naušnicama, druge "utopljene" u medaljone epoxy smolom, treće kao privjesak na ogrlicama, četvrte na drvenim četkama za kosu...

 
                                                  
   Imate li vi svoju sovu? :)











4 коментара: