четвртак, 5. децембар 2013.

Dekupaž na podmetačima iliti kako uljepšati tmurno i hladno vrijeme veselim irvasima :)

Dekupaž na podmetačima iliti kako uljepšati tmurno i hladno vrijeme veselim irvasima :)

  Kada radim podmetače, ne volim da svi budu isti, kao preslikani. Još manje volim sterilnu atmosferu. Mislim da je ljepše da su povezani jednom temom, ali da svaki ima nešto posebno.
   Naravno, ukusi se razlikuju, ali izgleda da su se sa ovim podmetačima nekako poklopili ukusi mnogih ljudi. :) Svidjeli su se velikom broju onih koji su ih imali priliku vidjeti i već su spakovani kao poklon i čekaju na isporuku. :)

  Podmetači su napravljeni od medijapana. Farbala sam ih Rubens decoacryl bojom kupljenom u Tugri u Sarajevu, a kasnije tonirani istom bojom sa dodatkom tonera. Neobične salvete sa irvasima sam kupila ljetos u Rusiji i dočekale su svojih pet minuta i pravu sezonu. :)
 Poslije dekupažiranja sve je prelakirano akrilnim eko-lakom.




  

2 коментара:

  1. Divniiiiiii!!! Jako mi se sviđa kako je sve uredno! Ja sam picajzla pa to uvijek gledam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. :* Da,da, znam da ti paziš na sve detalje! :D Ja nsiam ljubitelj rada na stvarima za koje treba prevelika koncentracija i pažnja, zato ne bih mogla raditi ono što tebi tako dobro polazi za rukom. :D
      (Odmah mi padnu na pamet nosići od naušnica sa snješkićima :D )

      Избриши