субота, 18. јануар 2014.

Bilježnici za knjige ili bookmarkers

   Nikako da nađem odgovarajuću riječ na našem jeziku za njih, sve su nekako rogobatne i neodgovarajuće; predugačkih sklopova i slično. Većina i koristi englesku riječ bookmarkers, ali za sad ću se poslužiti ovom iz naslova. ;)


  Dakle, izrada bilježnika za knjige mi se odavno nalazi na nekom imaginarnom spisku stvari koje želim praviti, ali je uvijek maknem negdje u kraj. Prvo sam željela da ih pravim na medijapanu i ukrašavam dekupažom, ali to je na čekanju zbog nabavke repromaterijala. U međuvremenu sam zamislila neke romantične verzije za knjiške moljčice kojima sam željela da nešto poklonim za praznike. :) Volim originalne poklone i napravila sam tri različita, a slična. Slični su po privjescima od lampwork perli sa dodatkom staklenih i kristalnih perlica. Drugačiji su dezeni traka od čipke, satena i ostalih materijala. :) Napravila sam ih malo duže da bi mogle da vire i iz većih knjiga, a ne samo onih standardne dužine/veličine.

 Pokloni su otputovali,a uskoro će biti u prodaji slični za sve ljubitelje knjiga kojima, kao i meni, pamćenje broja pročitanih stranica  nije jača strana. :D 


   Volim kada su predmeti koje pravim i dekorativni i upotrebni. Nisam za to da se samo napravi nešto lijepog izgleda i ćušne na policu da sakuplja prašinu. Imamo jedan život, okružimo se lijepim stvarima u svakodnevnim radnjama. Ako volite čaj, pijte ga iz svoje porculanske šolje sa omiljenim motivom. Ako volite svoj nakit, čuvajte ga u divno uređenim kutijama. Ako čitate knjige, zašto ne biste imali obilježivač stranica sa lijepim perlama, privjeskom,, bojom?
   Uživajte. ;)




Нема коментара:

Постави коментар