петак, 24. април 2015.

Bilježnica za recepte

   Oni koji se hrane ne plaše, neka prvo uključe sledeću pjesmu i uz nju pročitaju sledeći post koji svakako ima veze sa današnjom temom :) https://www.youtube.com/watch?v=_dMWRT73GyQ Naravno, mogu kasnije i pogledati kako je Marina Perazić izgledala prije nego je ispunila obećanje dato u pjesmi. :)

   A danas opet predstavljam rezultat farbanja i dekupažiranja. Ovaj put odlučila sam se oprobati sa preuređivanjem bilježnice za recepte. Volim uvoditi ponešto novo u ponudu za svoje kupce, a bilježnice su mi odavno primamljive. Rezultat je ovakav:


   Moram priznati da je bilo malo poteškoća pri preuređivanju, jer se prvi put susrećem sa radom na nečemu što se ne može fino izbrusiti, a pri tom nema površinu koja može lijepo upiti boju i povezati se sa njom. Iz toga razloga sam pripremila grunt od akrilne boje, drvofiksa i MALO vode, pa ga natapkala na cijelu vanjsku površinu. Ostavila sam da se osuši prije nego što sam dalje farbala prvo blijedom, a poslije i tamnijom nijansom neke žuto/oker boje. Ivice sam dodatno sjenčila da bi se motivi koje sam odabrala još bolje uklopili.
    Motive sam i odabrala u skladu sa temom, pa je na prvoj korici završio onaj neodoljivi kuvar, a na posljednjoj primamljivi mafini. Koristila sam i šablon da bi se taj neki vintage efekat pojačao i povezao i motive i boje i funkciju.


   Od početka sam sumnjala u postojanost boje na preklopima bilježnice, pošto je to jedini dio koji nije potpuno statičan i plašila sam se  da će, i pored grunta, vrlo brzo ispucati i oguliti se. Malo po preporuci, a malo zdravorazumski, odlučila sam preko toga dijela prilijepiti čipku koja je svakako bila dio paklenog plana da očara potencijalne kuvarice kojima nisu strani ni lijepi detalji u kuhinji. :)
Ispalo je TAČNO  onako kako sam to bila i zamislila da izgleda!


   Pošto sam namjenski birala bilježnicu za recept, pri kupovini sam tražila (i našla) neku sa lijepom unutrašnjošću, pa je i taj dio sasvim lijepo uklopljen u njen vanjski nježni izgled.


   Ovo je samo prva od bilježnica koje imam u planu raditi, pa budite slobodni pogledati povremeno šta ima novo na mojoj FB strani: https://www.facebook.com/HandmadeByGordanaL

Bon Appétit! ;)


4 коментара: